5.9.03

geri dönüş

antalya'da kemer'de idim altı gündür.en son küçükken gitmiş bulunduğum tatil köyü tatilleri halkasına bir yenisini ekledik annem kardeşim ben.royal resort antalya.taşşağımın tatil köyü.ne kadar boktan yaradılışlı da olsa deniz,havuz,ruslar güzeldi.okullar acılmadan önce bol bol güneş yedim,tuz içtim,klorla gözlerimi kırmızıya boyadım.ayrıca üflenticisi ne bolmuş bu memleketin.otelde adım başı yapıştır da içelim replikleri dönüyodu.bi ara hollandalı türkler vardı havuz kenarındaki barda nargile içtiler; sigara yaptılar.eh görgüsüzlüğün bu kadarı.platoniklerim jeni,çiğdem,sinem,alla,natalie ve jennaya burdan selamlarımı gönderiyorum.eh heh.cokkomiğimbe.
yeni okul kıyafetlerimizi mankenlere giydirmişler,bi de utanmadan resmini çekip internette yayınlamışlar.ibret olsun.böyle uniformacı zihniyetliyiz asla vazgeçmeyeceğiz zerzenişleri.cok kötü tabi.
rakkok geldi hala bilet yok ben de; alıcaz bi kaç saat sonra işaalla.dreadzone'u,paul daley'i,felix da hausket'i bi de dead kennedys'i cok görmek istiyorum.rakkoktan dönücem,okul açılcak.saçsakal kesilicek vakit yok.neyse hoşgeldiiim.

Hiç yorum yok: