15.9.03

i watched a change

ya işte böyle böyle.neyse milletin okulu açılsın daha alışamayacaklar; patlasın; benim bi hafta önce açıldı.sanki bilmiyosunuz gibi söylüyorum bi de.sooracııma fumoir (fümuvar) denilen sigara içme hanesini kapadılar.cenabetlik bizimkisi.ciddi cünüplük hali yani.ben doğru düzgün apdestini adam alan adam bilmiyorum bizim dönemde.allah allah sapıttım mı ne?dün pumadan bi çanta aldım.beş yıl sonra ilk kez canta aldım.beş yıl önce ki çantayı da (ki o da pumaydı çok güzeldi,yırtıldı,patladı) bi üç yıl daha önce almıştım.moskovadan.cok güzel yerdi moskova yaşadıydım orda toplasanız dört-beş yıl yaşamışımdır.iki yıl temelli orada kaldık; çocukluğum bazı kilit dönemleri mesela ödip filan orada geçmiştir hep.neyse anlatırım bi ara moskovayı gene.hep hatırlıyorum zaten.neyse puma çantanın audio çıkışı var çok cin.çantayı alırken bi gördüm bütün puma mağazası cameika olmuş.rastarafariler kaplamışlar her tarafı.bi de yoga,transandantal,meditasyon kılıklı bişi yapan rastalı amcamın kartı vardı, aldım iki tane.adam işlek bi caddenin ortasında, ayakta, sol bacağı kıvrılıp sağ diz kapağının üzerine gelmiş ve iki ellerini uzaya açmış suratı bana bakar vaziyette duruyor şimdi odamda.sınıfa koydum ötekini de sıkılıp sıkılıp ona bakıyorum; tenefüste de ben aynı hareketi yapıyorum.çok işe yarıyor.sonra bi de sırtım tutuldu.şu an deli gibi ağrıyo.
ha kitaplarımızı, yıllığı (palmares) filan aldık bugün.yıllık da en sevdiğim dönemlerden biri olan 4'lülerin yazılarım mevcut.mezunlar.çok güzel yazmışlar.ellerinden,kalbinden öperim hepsinin.burası böyle lapa lapa kar yağıyo.sullar seller akıyo bazen.hayat bi dolu bi boş geçiyo."günlerden paris,aylardan kış".selam ederim.
biricik sevdiğim insan kaamos'a buradan bi daha sevgilerimi gönderiyorum.lasonil filan büyük yardımcım yeminederim.seni seviyorum evet seni.

Hiç yorum yok: