20.9.03

kabus

çok kötü bi rüya gördüm.yabancı bi ülkede (rüyadayken moskova sanıyoduk) alican ben ve naci devasa bi kavşaktan karşıya geçiyoduk.ben koştum onlar da benle koşar diye.kaldırıma geldiimde geriye döndüm.arabalar geçip gidiyodu ve yerde bi takım parçacıklar vardı.felaket bir ruh haliyle koştum yanlarina nacinin parçalanmış midesiyle karşılaştım.tam midesinin üstünden otobüs geçmiş.alican ise yanında oturuyodu yarasız.bana çok duru bi şekilde "kendimi çok hafif hissediyorum" dedi.sonra sahne birden değişti ve naci benim odama girdi.(oda başka bi odaydı ama)elinde yarasının fotoğraflarıyla bana alican hakkında hiçbişi bilmediini söledi."nası ya alican yaşamıyo mu artık" diye en az yüz kere suratına bağırdım sinir krizi geçirdim.bunun bir rüya olabileceği aklıma geldi; çünkü bu kadar boktan bir ruh hali olamaz.gözlerimi açtım.uyandım.ama ruh halim hala bok gibiydi.unutmak için uyumaya çalıştım.gözlerimi kapattığımda hala alican nası yaşamaz abi yaa diye bağırıyodum.sonra uyuydum.abuk subuk bişiler gördüm.hatırlamıyorum.uff korkunçtu.

Hiç yorum yok: