25.10.03

just don't know what to do...

...with myself.uzun zamandır yazıcak bişeyim yoktu; piçi de anlatmaktan vazgeçtim.insanın bi haftası bu kadar kötü geçmemeli.sınav haftası bitti belki ama tedavisi imkansız tahribatlara neden oldu beyinde.aşık oldum bu hafta.reddedildim bu hafta.bütün haftayı cumaya yükledim dağıtıcam diye.dağıttım da.ama yanlış yerde.bi partiye gittim.ev partisi.leblebili.aslında cuma gününe çok şey yüklememiş olsam,çok daha fazla memnun ayrılırdım oradan.çünkü yeni tip insan görmek,incelemek hiç bi zaman kötü gelmedi bana.nitekim nal gibi otururken bi milyar,onlara göre pause iken bendeniz gene biton sosyolojik gözlem yaptım beynimde kendimle.kızların hepsi birbirinden hoş ve tatlıyken neden öyle erkekler vardı bir fikrim yok.ev sahibemiz gizeme çok teşekkür edip burada kesiyorum bunu.
parti öncesi başka bir partiye, bi doğumgünü partisine gittik günle.alkolle kavurduk kendimizi.keremcanın nacizane sevgilisi nazlıyı da kutlarım buradan.ama artık eğlenemiyorum ben sanki.ya da doyumsuzlaştım.daha fazla eğlence..
aşık olduğum kız benden nefret etti sanıyorum hafta içinde kaçtı hep beni görünce.ne yaptım ki ben ona.aşık olmak korkunç mu?ama ayağını denk alsın kova burcuyum ben.uzun sürmez aşklarım.salak kız.uzatmak elindeydi halbuki.just dont know...

Hiç yorum yok: