18.10.03

sıkılanzi..

hem de çok sıkılanzi.hatta şu sınavları zipleyip iki haftaya sığdırıp afiyet olsun nidalarıyla önüme koyduran zihniyetin annesine kötü şeyler yapmak isteyenzi.hakan günday'ın zarganasını okumadan piç'ine başladım.tanışmak istiyorum o herifle.dün de çılgın gönülçelen muhteşem bestseller harikulade reklamcı tuna kiremitçi'nin git kendini çok sevdirmeden adlı yapıtını başlayıp bitirdim.edebiyat dersi özel isteği.güzel kurgulanmış hakikaten.dili de güzel ama o arda denen hatun kılıklıları hiç sevemedim.denyo oluyolar çoğunlukla zaten.ama bu reklamcıların hepsinde fréderic beigbeder tandansı yakalıyorum nedense.neyseskerler.hakan günday paşa döktürmüş gene yahu.memembatikonluyorummuntazaman.rolling stone olduk gene bu aralar.ama mutluyum.niye?eski kitap kurdu hızıma tekrar kavuştum.maaşallah.

Hiç yorum yok: