24.11.03

şeytanla tehlikeli oyun

patladık,
iki gün ardarda,indoor-outdoor ayrımına sahip.
patlatıldık aslında.
birisinde sakallı şeytanlar
diğerinde güzel bir dişi tarafından...
hepsi birikmiş bitakım yoğunluklardı,belliydi
ama akıttılar vücut sıvısından bolca lakrimolojik tatlarda

uyuyan bitkisel prensesim oldu bi tane,ektim onu özenle yetişmesini bekliycem.cıkınca hissedicem onu.beynimi yakıyor...
tatil başladı.şimdilik ev içinde yolunda herşey.çözemiyorum kendimi.kendim kendime sorunsal oluyorum.büyük yenilgiler,büyük tahribatlar tabi bunun doğurusu.
hakan günday'dan tek okumadığım zargana'ydı.ona başladım.genel olarak olmasa da ucundan yansıtılmış paralellikler görüyorum.cuma gecesi çok dalgalıydı.sarsıntıdan midem bulandı.mecaz tabi.4-5 shot tequila(olmeca odamda duruyo),4-5 duble şarap,az bi miktar şampanya ve arada sayısını hatırlamadığım miktarda bira...bulanmadım,ama sağlamdı..
cok dalgalı cok garip bi geceydi.kimbilir kaçıncısı düzenlenen geleneksel tarık doğumgünü ananesinin evi partisi (evet tarık yıl içinde bi kaç kere doğmuştur) bu sene hiç olmadığı kadar garipti.hepimize geçmiş olsun.

Hiç yorum yok: