15.12.03

kombo blog(3)

1-
re-dalga uludağdan sonra.yeniden yapılanış.köklü takım.sevgi ilk tema.bariz geri dönüş.(bkz: dalga dergisi)
2-
ikincisi demin içeri girerken beklenmedik bi şekilde oluşan lirik beyin fırtınası(lirıkıl breyn stormin) vakası.ardıardına kendi gelişti kişiliğimden,egomdan ayrı vaziyette.olay şu

ben pazartesi sendromlu bir günü, bir kabus sınav
ve bir kabus sınav sonucu ile bitirebileceğimi düşünürken
yorgun argın eve döndüğümde.kapıyı açtığım süre içerisinde
(anahtar çıkarma esnası da dahil); takvim yaprakları fırtınaymışçasına
uçuşmuş, ben kafam ve ruhum şimendifer olmuş vaziyette
içeri girip lafa salata doğrayacakken
kara fırtına gelmiş 23 ocakta durmuş
-kapı kilitli demekki kimse yok
yorgun argın bir durağa ulaştığımı sanırken bir anda
patlamış mumlar ve sesler antreye gelmişler
AİLE iyiki doğdun falan diyorlar.

yaklaşık böyle bişeydi.tam hatırlamıyorum bir anda oluştuğu için hafızamın karanlık dehlizlerine doğru atamamışım yakalayıp,sonradan kurgulanmış oldu sentakslar.yani çok da büyük kayıp yok.neyse

iki saattir lafı bu kadar uzatıyorum çünkü üçüncü blogu hatırlamaya çalışıyorum.flaş çakıyo dehlizde karanlık karanlık.hatırla diyo üç tane blog dedin yazıcaksın ulan diyo.neyse şöyle olsun;

3- uzun zamandır görüşemiyoduk nasılsınız?evet eheh ben de iyiyim.
olmadı.zorlamanın bi nedeni yok.

ps: 18 and life dinledim ondan yeniden kurgulanış öyle oldu.bi de o unutturduüçüncüyümınakoyim.

Hiç yorum yok: