1.12.03

s indirim

sistemim 2002 yazında geçirdiğim dizanteriden beri düzelmedi.evet büyük bir itiraf.oynak,hassas dengeleri var.dengeyi kaybedersen ya yumoş çukura ya da kayalara düşüyosun.ne götten işemek güzel ne de anüs kaslarını zorlarken vücuddan dışarı bok dışında bütün kafa,şakak damarlarını ve kalınbağırsak parçalarını(hemoroid,basur) çıkarmak... kabız da en az ishal kadar iğreti bir kelime.
bugün bu bozukluk yıllar sonra ilkokuldan beri ilk defa sınıfta dertsiz(!) başıma dert açıyodu.yani insanüstü bir baskı sergilemesem büzüğe, paçalara dolduruyodum az kalsın.ama öyle mi oldu?hayır.gittim seri adımlarla tuvalete dersten cıkıp,paşa paşa sıctım.ee artık koca adam olduk.
bok muhabettinden sonra geliceğim yer şudur: çıkıştı alttaki kapıdan cıktım üstteki kapının orada, en ufak olumlu hareketinde ayakları yerden kesicek bir ilişkiye başlayabileceğim bir kız duruyodu.selamlaştık.sanki yanağımı uzatmak istedim.normalde öpüşücek kadar samimi diiliz.ama o da yanağını ilerletir gibi oldu ki cok soğuk ve uzaklaştırıcı durur.güzel bi enstantaneydi.devamını merakla bekliyoruz.
evet demekki bugünün ana fikri LOVE HATE imiş.

Hiç yorum yok: