25.5.05

Oluş-Geçiş ve Süperbilinç

Yani gökten bilgi alan çeşitli dernekler hakkında bir fikrim yokken de ben simya ve astrolojiyle ilgilenmekteydim.Osho kesinlikle yepyeni bir dini bilincin başlangıcı olan çok yüce bir üstad ve benim uyanmamı o sağlamıştır.Açıkçası ben (belki de plutonikliğimden kaynaklanıyordur) bu hayatımda aydınlanma yoluna girip o yolda yürümeyi çok fazla istemeye başlamıştım son bi kaç zamandır.Ama şimdi gelin görün ki farklı farklı pek çok kaynak aydınlığın kapımızın eşiğinde olduğunu söylüyor.Denemekten ne çıkar diye düşünmeli o egosal akıllarımız.Çünkü zaten hep kendi çıkarının peşinde olduğundan ancak bu şekilde ikna edebiliriz.
Halbuki gerçekten biz oluyoruz.Oluştayız.Sadece olmalıyız.Bu da ancak bütün kalıplardan,yargılardan,yoğun arzulardan,hırstan,geçmişe üzülmek veya gelecekten korkmaktan bağımsızlığı gerektirir.Biz insan ruhları esasında hepsinden bağımsızız ve varız.Kalbinizi dinleyin rahatlayın ve bu anda olun.Gönlünüze telaş girmesin.Dönüşüm anda başlayacaktır.Titreşiminiz yükselecektir.Onu düşürecek kızgınlıklar,üzülmeler veya maddi çalkantılar içine düşmeyin.Ben de düşmeyeyim.Elele olursak bunu daha kolay yapabiliyoruz.Denedim ben gerçekten daha çabuk yükseliniyor.Hiç bir karşılık beklemeden bi an için olsun, sevin!Kalbinizin sizi sevdiği gibi.
Kalp bilinci en yüce bilinçtir.Hallac-ı Mansur'a en-el hak dedirten bilinç.
Sevgi tanrıdır.Tanrı sevgi ve ötesidir.

Hiç yorum yok: