15.6.05

Hakiki Takva

Takva, tekamüle engel olan herşeyden şuurlu olarak sakınmak demek.Günahtan sakınmak veya züht de diyorlar.İşte ben bunun hakikisini arıyorum.
Çünkü maneviyat son 2000 yılda öyle düşürülmüş öyle değiştirilmiş ki ruhsal kalıplardan ibaret kalmış herşey.Hakikat öyle değil.Hakikat gayet dinamik.Kozmos gayet dinamik.Yaradılış her an çalışmakta.Ve ben hiç yalnız kalamıyorum.Geveze zihnim kör kör konuşuyor.Sağır duymaz uydurur ya işte benim ki de o gerçeği kabullenemiyor.Aşkınlık onun sonu olacak çünkü.Allahtan son bi iki yıldır inanç denen hazinemi keşfettim.Herşeyin iyi olacağına dair çok güçlü bi inancım var.Ama büyük bir dibe vuruşun başrol oyuncuları olduğumuzu unutmayın.Çook büyük bir dibe vuruş.Öyleki sadece arınmayla ve tekrar yükselmeyle geçecek.Ben artık büyük sessizliğin yolcusuyum.Bu zihin susmadan ben rahat edemeyeceğim.Aşkı tanımaya başlıyorum.Hiçbiriniz yanına bile yaklaşmadınız.Ebediyeti zerre tanımıyorsunuz.Ben sizleri karşıma alma pahasına ve gene ben kendimi karşıma alma pahasına hakikati seçiyorum.Yok oluş yakınlarda.

Hiç yorum yok: