8.8.05

Saturn

Geçenlerde çok güzel bi blog yazdım.Uzun uzun.Sonra publish ederken kayboldu.Çok sinirlendim küstüm ben de.Çok acaip bi dönem geçiriyorum.Nası sıkılıyorum anlatamam.Uçsuz bucaksız bi sıkıntı.Kalkıyorum sıkılıyorum.Yatarken sıkılıyorum.Bisiklete binerken sıkılıyorum.Bilgisayardayken sıkılıyorum.
Satürn güneşime opp yapmaya başladı.Ama bundan önce de sıkılıyodum.Faith no more dinliyorum.Harika adamlar.Bitanem onlar benim.
İşte sonra gene sıkılıyorum.
Hasankeyfe gitcem sanırım.(http://www.hasankeyfesadakat.com)
Bi kaç gün önce de fena asabiydim.
Orospu çocuğunun biri kız mı erkek mi dedi benim için sahilde.Bisikleti kafasına atıyodum yarrağın.Nası gerzek doldu ortalık anlatamam.İnsanlardan komple tiksiniyorum sanırım.Orospu cocukları.
Gene sinirlendim.
Bilmiyorum.Sevgilisizlik mi bu acaba.Ama yok canım öle de bişi değişmiyo.
neyse ya hayırlısı olsun artık ne diyim.
kodum.

Hiç yorum yok: