24.9.03

alice zincirlerde

düşündüm taşındım.unuttuğum söyleyecek şeylerin de geri gelmeyeceğini anladım ve alice in chains dosyasını acmaya karar verdim.evet arenaya hoş geldiniz.taşakları bi kenara koyarsak kesinlikle belirtmek isterim ki ben hayatımın bir bölümünü alice in chains(le) yaşadım.uzunca bi süre öyle hissettim öyle düşündüm.layne layne baktım etrafa.jerry jerry dinledim gitarları.onlar ağladı ben ağladım.ben ağladım onları da ağlattım.sonra öldü.layne staley öldü.kokain+eroin akut zehirlenme.overdose bile diil.rooster girdi hayatıma,angry chair girdi.down in a hole ile düştük paradokslara biz bizken.would? ile çığlık çığlığa.rotten apple ile günahlara girdik.nutshell ile kabuklarımıza çekilip öldük.ve daha niceleri.hayatımın bi dönemi böyle geçti.yaşlandırdı beni aic.tahammülü kolaylaştırdı, çünkü eşlikçiydi,en temiz dosttu.
sonra mad season.layne'in, pearl jam gitaristi mike,screaming trees elemanları ve seattle freestyle bascısı baker saunders ile giriştiği psikedelik rock blues projesi.az mı uyuya kaldık sabaha karşı wake up ile.ne long gone dayler söylendi sühayla..
ergenlikti.geçti.tadı damağımda.buruk bi tad.ağzımda geveleyip duruyorum.

Hiç yorum yok: