26.9.03

haftasonu

haftasonu mu daha güzel,haftaiçi mi? bi çok insan haftasonu diyicektir.bence ikisi de birbirinden boktan olabiliyo.dün 13 saat uyudum. akşam 6'da yattım.gece 12 civarı kalkıp yatağın içine girip tekrar uyumaya çalıştım.zihnim biraz uyanır gibi oldu.autechre dinledim ben de sessiz sessiz.uyudum sonra.
yedide kalktım sabah.hiç o alarm sonrası yarı-uyku,yarı-işkence tarzı durum oluşmadı.bi portakal suyu içseydim tam olurdu yani.ama ben naaptım sigara içtim.okula giderken.uzun zamandır böle ve hiç hoşnut diilim.ama cok da seviyorum ipnetoru.neyse ya bak gene canım sıkıldı."ecstasy club"ı okuyorum.güzel kitap.şimdi beynim ona devam etmek istiyor.ama söyleyeceklerim bitmedi.bugün bi de moda sokaklarını tütsüledik.amacımız krişna ruhunu canlandırmak ve insanları nepale yöneltmek.falan diil tabi.ben sadece aural technologic research yapıyodum.

Hiç yorum yok: