6.10.03

ilkokul buluşma günü olarak 6 ekim (entrysi)

her 6 ekim gibi bugün de nurettin teksan ilköğretim okulu 5-b sınıfı 96-97 mezunlarının buluşma günüydü.ilk başladığında sınıf 108 kişiydi. en son 66 kişi kalmış idik. bu bile o enerjinin ve bağın büyüklüğünü gösteriyor aslında.çünkü bizim ilkokul sınıfımız özeldi.seçmece insanlar vardı.yani kafası çalışan adam.ha bugün 11 kişiydik toputopu. ruhunu kaybetmiş herkes.ruhsuzluk çağımızın en büyük sorunu. tınnn diye ses veriyo ruhsuz insan. geçen sene 30 kişiydik mesela ama yüksel gemici gelmemişti.hocamız.öğretmenimiz.özel insan.yakışıklı insan.az buçuk yaşlanmış.sözlükten kaamos zamanı sevdiklerinin üzerinden seyretmek gibi bi deyim kullandı.gerçekten bok gibi hissettiriyor.yaşlanmışım gibi.sonuç olarak fenerbahçe romantikayı inletemedik bu sene.ama ben kolumda çocuğumla bile gitmeyi planlıyorum ileride.kimse olmasın.aha bak burda herkes vardı diyebileyim lakin ajana.cocuk isteğim depreşti.
yarın okul var, ders(e) (ç)alışmak lazım )ç(alışmıyorum,(ç)alışmıyorum,)ç(alışmıyorum,(ç)alışmıyorum,(çal)...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende o sınıftaydım sanırsam :)

msn'im webmaster@peugeot-tr.org