10.10.03

..üç tane libra yedim geçen gün..

yağmur yağdı.gri oldu gözlerim.ağladılar.su çıkmadı.hata yaptık.daha önce de yapmıştık.umarsız.sorumsuzum.hep öyle dendi.süleyman demirel benzetmesi bile yapıldı rahatlığımdan ötürü.bilmediler ki fırtınaları içerideki.herkesin fırtınası kendine zaten.varlık ve getirileri ikisinin götürülerinden az diye endişeler duyumsamaktayım bu günlerde.donanımımı kaybettim.yittim.gittim.kayboldum.bu kadar farketmemiştim sert olduğunu.sertim.olmamalıyım.sadece bir gün istiyorum.bir gün.olsun bitsin ne olacaksa.lakrimolojik patlamalar iyi hissettirmiyor.eşlik etmekten başka hiç bi işe yaramıyor.küçük su damlaları görüyorum.ağzımdan çıkan buharı.duman gibi.çocukluğumun eşsiz hayat-içi-teatralitesini hatırlıyorum.iki parmak sigara tutarmış gibi ağıza gider.nefes çekilir dünyanın havasından.üflenir sonra.doğrusu hohlanır.hoh hareketi üf hareketinden daha çok duman-benzeri-buhar yapar çünkü..varlık sahipsiz kalmamalı.düşünemiyorum artık.sadece çatışıyorum.can çekişiyorum.çıkış yolu kalmamış.soktuğumun varlığı.siktiğiminyazısı.al işte küfür etmekten öteye gidilemiyor.daha önce hiç bilmediğim insan tipleri tanımak istiyorum.belki paralelim çıkar.ayna değil paralel.sadece bir gün boyunca aşık kalabilirim ona böylece...o halde sözlerimi mükemmel grup foo fighters'tan "hoş" ve "güzel" klipli the one adlı şarkının nakaratıyla bitiriyorum:vazgeçtim bitirmiyorum.bitmez ki.

Hiç yorum yok: