13.10.03

lacuna

neden?neden herşey bir anda kötüye dönüyor?nasıl bir güç,nasıl bir kötü enerjidir bu?bilmiyorum daha önce burada bahsettim mi ama uzun bir süredir aklımda olan bir teori var.dementor teorisi.harry potter adlı nacizane kapital kitapta bahsedildiği üzere dementor (veyahut ruh emici) adlı kukuletalı suratsız yaratıklar insanların/büyücülerin yakınına geldiklerinde o kişilerde bir iç soğuması,bir pozitif enerji emilimi,mutluluk bitmesi akabinde bayılma söz konusu.ayılınca da koca bi kelle cukulata yedirilmekte ki serotonin,endorfin,dopamin.aha işte benim teorime göreyse bu yaratıklar gerçekten var.içimizde.hem de birisi var ki onun içinde sürekli var.ve yaklaşık bi beş dakika önce emildim,bittim.tüketti(ler) beni.

-lakrima lakrima nooldu bana niye tuzlu ve ıslaksın?niye damağımı acıtıyosun?

...ve kahve sigara melankolizmi ve hoşgeldin kış

3 yorum:

Maybe. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Maybe. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Maybe. dedi ki...

http://img489.imageshack.us/img489/3460/344125ew6.jpg

lacuna.
get help for your past love.