12.11.03

re offender

evet artık olgunlaşmış brit yaratılarıyla güzel yerlere gelmişler.çok takdir ettim travis'i, ve bugün beynime bütün büyüsüyle kazıdığı reoffender melodisi içimdeki çocuksu,büyüyememiş dürtülerimi,karakterlerimi uyandırdı.bugün sultanahmete gittik.okulla topkapı gezisi.hep olur her seferinde gelişim ve büyümeyi görürüm.eskiden olgun bi çocuktum.artık ihtiyar bi gencim.niye bu koordonisyon bozukluğu,üretim hatası? bütün sülalem kanser olmuş zaten...
neyse bir o kadar da beni uyandıran olay, sınıfımda bulunan nouvellelerle tanışmamız,kaynaşmamızdı. aslında uzun zamandır konuşma isteği uyandıran yeni kızlarımızla tanıştığıma gerçekten memnun oldum.bir hareket geldi yüreğime,ruhuma.uzun zamandır yeni insan tanımıyomuşum ben.romantik romantik gezdim.küçüklüğümü filan hatırladım.cocukken böyle ergenliğe yeni girerken, karşı cinsle olmadık yerlerde oluşan ufak kesişmeler benim ruhumu oynatması o saf bakışların falan filan.
şimdi tabi saflıktan kayıp vermiş insanlar.yıllar geçmiş.yıllar sonra bana bu ruh halinde eşlik etmiş tarık'ı da cok seviyorum.
ulan alla kaaretmesin romantikliği.
ulan, oğlan demekmiş bu arada...

Hiç yorum yok: