23.5.05

19'da Yirmi Yaş Dişi,05 Kardeşliği,Dolunay ve Yeni Çağ

Abi üç gün önce bi uyandım sağ alt çenemdeki yirmi yaş dişi diş etimi yarmakta.Sağ bademciğim ve sağ kulağıma vurmuş; ne yutkunabiliyorum ne düşünebiliyorum.Çok kötüydü.Akşamında dayanamadım gidip kıçımdan iğne oldum ağrı kesici.
Neyse bu böyle bişeydi.Antibiyotik kullanıyorum şimdi nefret etmeme rağmen.

Bu akşamüstü 18:38 de Ay Yay'a girecek ve 23:18'de yayda dolunay gerçekleşecek.Artık fullmoon madness zamanı değil.Artık bilinçaltı kazılarının yapılması gereken içedönme ve savaşma zamanı.Meditasyon yapmanızı tavsiye ederim bu akşam.

Dün bizim okuldan Cenk Matalon ile msn'de konuştum.Gerçekten inandık ki hiç bişey tesadüfi değil.Bilincin yükselmesine duyarsız kalamayan ruhlar birbirini bir şekilde bulup daha da yükseltiyor.Verdiğin (http://www.bilgelik.com) adresi için çok teşekkür ederim aydınlık kardeşim =)

************
Yıl 2002, insan geçişe hazırlanıyor.
Yıl 2003; insan geçişe hazırlanıyor.
Yıl 2004; insan geçişe hazırlanıyor.
Yıl 2005; insan geçişe yoğun hazırlanıyor.
Yıl 2006; insan geçişe ilk adımını atıp silkeleniyor.
Yıl 2007; insan geçişte,
Yıl 2008; insan geçişte, büyük gemi geliyor.
Yıl 2009; insan uyanıyor.
Yıl 2010; insan mahmur.
Yıl 2011; insan şaşkın.
Yıl 2012; Yeniçağ! İnsan mutlu, insan huzurlu, yeryüzü cennet !..

Kaostan çıkmış, tertemiz bir dünya. Almaktan çok vermenin hazzını yaşayanların dünyası. El ele, gönül gönüle ve asıl medeniyet !.. Sanmayın ki harabeler arasında yıkık dökük bir dünya. Olağanüstü güzel, yeşeren bitkiler ve açılan şuurlarla yepyeni bir dünya !

************

Anadolu ışığının tebliğlerinden bir alıntıydı.
"Evrende anasız babasız hiç kimse yoktur"(Kybalion)
sözünü doğrularcasına çok büyük yardımcılarımız var.Çok mutluyum rastlaştığıma.New Age'çileri biraz yoz bulurdum ama bu çok doğru.

"Bilgeliğin dudakları anlamayan kulaklara kapalıdır"(Kybalion)(O yüzden hala gülen birileri varsa benden uzakta diledikleri gibi rahatça gülebilirler)

Hiç yorum yok: