16.5.05

Kızıltoprakta Bir Toplantı

Bugün okula gittik tişörtlerimiz svitşörtlerimizi aldık.Harika olmuş.Emeği geçen herkesi kucaklıyorum.

Ama esas olarak bu gece katıldığım bi toplantı vardı.Yeni hiç bişey öğrenmemiş olmakla birlikte önceki kuşaklardan birlikten ve gerçek sevgiden haberleri olan insanlarla beraber olduk.Çok güzel deneyimler yaşanmış onu öğrendik.İçim umudun ışığıyla doldu.Pederşahi otoritelere büyük bi güvensizlikle doğmuş olan ben artık evrensel yasanın varlığından eminim.Ben ki gerçek amacımın doğrultusunda koşacağıma andımı içiyorum bu gece burda.Bilgi sade sevgi basit ve ikisi birbirini çoğaltmakta.Bunu kokuşmuş kalıplarla kibarlık ve incelik kisvesi altındaki samimiyetsizliğe dönüştürmeye hiç gerek yok.Her şey doğrudan hatta gülerek veya sadece rakınrol bi havada gerçekleşecek.
varoluş harika bişey.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

SENI YENI GORDUM. COK MEMNUN OLDUM. TUM BU BILGILERI SADECE OKUYARAK ELDE ETTIYSEN ZATEN GOREVLI GELMISSIN DEMEKTIR. HATTA BU YAZINDA ZATEN ONUN ICIN AND ICMISSIN. BU GOREVI ISTIYORSAN VE HAZIRSAN BEKLENIYORSUN DEMEKTIR. HERKESE IHTIYACIMIZ VAR VE HERKESIN DE BIZE...

HEPIMIZ BIR'IZ

Adsız dedi ki...

siz bu sistemin neresindesiniz