17.5.05

Sabah Sabah İndigo ve Bir İdeal Olarak Dünyayı Kurtarmak

Kalktım tuvalete Hürriyet eki Kelebek ve Eğitim diye bi ek daha işte tüm bunları alarak gittim.İÜ'deki iki gencin bong resimlerini geçtikten sonra P.E Atwater isimli parapsikoloji araştırmacısı bilimadamı yaşlıca bi hatunun yazısı vardı.Haftasonu 1. Parapsikoloji Konferansı düzenlendi ya hani.Kaçırdık onu o yüzden orda burda bulduğum yazıları okuyorum.
Diyo işte hatun 82-03 arasında doğan çocuklardan bazıları indigo çocuklar.Onlar dünyayı kurtarıcaklar diyo.Anne babasından daha donanımlı doğuyomuş bunlar, daha zeki ve daha çok biliyolarmış.Ama daha çabuk öfkelenip kızabiliyolarmış da.İşte beni tarif ediyo.Zaten dün gece de Marilyn adlı şifacı bi hatunun ülkesinden (Avustralya) hiç çıkmamış olmasına rağmen rehberinin söylediği bişey yüzünden Türkiye'ye gelmiş olduğunu duydum.Ne demiş rehberi?İstanbul,Ankara ve İzmir'de Mu ve Atlantis reenkarnasyonları tamamlandı demiş.Harika bi haber.İnşallah oralarda bi yerde gezen o ruh eşimle de rastlaşıp sevişiriz.Zira idealim artık dünyayı kurtarmak; onu da sevişerek yapmaktan başka yol yok zaten.

Hiç yorum yok: