24.7.08

şiir

kendimi garip hissediyorum
pek çok hissi bir arada hissediyorum
eminim sen de hissetmişsindir
çocukluk aşkımı da
büyüklük sevgilimi de
bir arada

uyku yok
alkol var
ağaçlar hışırdıyor
vantilatör dönüyor
qotsa
better living through chemistry
söylüyor kulağıma hisli hisli

hava beyaz
aydınlanmış
arkadaşımın vefat etmiş
babasının teknesinde kaptanla
bi büyük rakı devirmişiz

eve gelmiş sabahın
7'sine kadar bi kaç duble
rakı daha içmişim

rakı ne güzel içki
öleceğiz
toprağa gömüleceğiz

acaba ellerimiz nasıl bi şekil alacak
öldüğümüzde?

benimkiler umarım açık olur
umarım iyi bir hal üzere
ölürüm

ayık
aklı selim
aşk dolu
kendime aşık

inşallah bu hal üzere ölürüm
şu hayatta
kendimce en iyi ailede doğdum
en iyi dostları tanıdım
en iyi hayatı yaşadım

hiç bişeyden pişman değilim
herhangi
bir kimseye hakkım geçtiyse
allah affetsin

çok şükür ne adam öldürdüm
ne kul hakkı yedim

sadece nefsimle mücadele ettim
ve hala ediyorum

ama bu başkasının mücadelesine benzemez
nefsle barışık mücadele bu
çok şükür
yola devam
ölmeden dirilmeden
aynı kalarak
...

Hiç yorum yok: